جُغدِ سفید

یه شب دیگه بی تو گذشت...

منتظرم تا چای دم بکشد...رحمتی راجع به استقلال حرف میزند...هی این عادل سوال میپرسد...در حاشیه 2شروع شده...من ندیدم...اصلا نمیدانم که کی شروع شده...مدارکم را پست کردم...اگر همه ى برنامه های رفتن را به هفت قسمت تقسیم کنیم...(اصلا لزومی ندارد هفت قسمت باشد میتواند سه،پنج یا حتی چهار قسمت باشد بستگی به آدمش دارد)...تقریبا سه هفتمش تمام شده...و نتیجه اش در دستان مدیران یونی های آنجا میباشد...امیدوارم فقط با یک ایمیل متاسفم روبه رو نشوم...بیشتر از 10فیلم خوب دارم که ندیدم از...هیت فول ایت تا مریخی...بیشتر از هشت ساعت از زندگی ام را میان آدمهایی که دوستشان ندارم و جواب دادن تلفن میگذرانم...همچنان عادل سوال میپرسد...غیبت خدابیامرز هادی نوروزی را میکنند...چای هنوز دم نکشیده...بیشتر از دو هفته است که چیزی ننوشته...چطور یک وبلاگ نویس میتواند ننویسد؟...دلم میخواهد فقط بخوابم...ولی میدانی که جغد ها...صبح ها میخوابند...!

جغد سفید من ان شاءالله که کارت درست بشه و با کلمه متأسفم رو برو نشی :)
اما اگه بری اونجا و منو فرموش کنی دعا می کنم نری هااااااااااااااا :))
شوخی کردم :) دلم هوس پای کرد :))
ممنون عزیزم انشالله...
فراموش چرا اصن کمکت میکنم که...تو هم بیای پیشم... 
؛)
فدات عزیزم :*
الان که دارم نظر قبلیمو می خونم میبینم چقدر غلط املایی دارم :)))
نمیتونی درستش کنی؟ :))
:)))
نمیدونم...فعلا که با گوشی ام با سیستم اومدم چک میکنم ببینم میشه یا نه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan