جُغدِ سفید

وقتی شنیدم هنگ کردم!

پژمان جمشیدی...بازیگر شد...تحمل کردیم...

رضا عنایتی...خواننده شد...اینم تحمل کردیم...

ولی...شیث رضایی؟؟؟...واقعا!؟...تازه به فکر کنسرت گذاشتن هم هست...اعتماد بنفس اینو من داشتم...مثلا الان مشغول تدریس زبان بودم...

برنامه شب کوک شبکه نسیم رو ببینی متوجه اوضاع میشی...
این روزا همه خواننده شدن :))
نمیبینم خوشبختانه...
:))
چند روز دیگه سوشا مکانی هم قراره بخونه انگار:)
:))
سوشا مکانی به اندازه کافی نابود کرده خودشو...دیگه نابودتر از این نمیشه...
مخصوصا با اون سوتی که چند سال پیش داد :دی 
حالا اونو ندیده میگیریم :))
حالا ینی وختی رفتی المان نمیخوای خاننده شی؟
این بود منظورت؟
یا من دارم مسخره بازی در میارم سرت؟
نووو...صدام خوب نیست...وگرنه حتما روش فکر میکردم...
بیشتر تمرکزم رو مدل شدنه...
:))
اعتماد به نفس اینا رو کاکتوس داشت الان میوه داده بود :))
والا... 
:))
پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ , ۰۳:۱۶ آناهــیــ ـــتا
هادی ساعی رو بگو بازیگر شد -_-

پژمان بد نبود ولی. عالی نه حالا ولی اوکی بود. 
عهه اونو یادم رفته بود...
اوهوم...
یا ابلفضل

:)))

همینکه اعتماد به سقفت خوبه ٬ ینی همه چی حله :))
:))))
بعله بعله...کاریه که از دستم برمیاد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan