جُغدِ سفید

نمیرسه به تو حتی صدای من...

میخواهم ترک کنم...

میگویند مهم ترین قسمت ترک کردن...داشتن اراده و خواستن است...

میخواهم ترک کنم...

دوست داشتنش را...فکر کردن به او را...دلتنگ شدن برای او را...حرف زدن با عکس هایش را...خواندن وبلاگش را...چک کردن اینستایش را...اشک ریختن برایش را...خاطراتش را...حتی در خواب دیدنش را...

میخواهم تمامش را ترک کنم...

ولی میدانی...میگویند...دردناک است...سخت است...صبر و تحمل زیادی میخواهد...

و مهم ترین قسمتش...احتمال برگشتن به وضعیت قبل هم هست...

آیا میتوانم؟!...

چرا به خودش نمیگی؟  شاید اونم دوستت داشته باشه؟ 
نیست که بخوام حرف بزنم باهاش...
اونو؟!😢
تو هنوز داغونی؟!
داغون نیستم اونطوری که فکر میکنی نیست...داستان چیز دیگه ایه...
ترک کردن عوارض داره لامصب :دی 
ولی شدنیه :)))
:))
منم از عوارضش میترسم...
شاید عوارضش از اینی که الان هست بهتر باشه :)
نترس عزیزم :*
امیدوارم...
:)
چیه؟!یالا زود اعتراف کن:-D 
هیچی بابا...حالا دیدمت برات تعریف میکنم...چیز خاصی نیست...
:d
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan