جُغدِ سفید

بازم پوکر فیس...توصیه!

نذارین مامانتون...اینستا فالوتون کنه...

خواهرم  تا کجا کامنت میذارمو هم چک میکنه :)))
اتفاقا خواهر منم هست تو اینستا...اصن یه وعضیه...تصمیم دارم یدونه جدید درست کنم... :))
مامان من اون تلگرامی رو هم که تو گوشیش نصب کردم اصلا چک نمی کنه :)) یه وقتی باز می کنم گوشیش هنگ می کنه :))))
از فامیلمون اینیستامو فقط خواهرم داره با دوتا دختر دایی هام :))
مامانم من که معتاد تلگرامه...اصن تقصیر خودمه همه چی بهش یاد دادم:))))
من واقعا تصمیم دارم یکی جدید بزنم:)))))
خیلی وضعیت بدیه... :))
اکانت جدید زدی تو اینیستا خبرم کنیااااااااا :)
منم اکنت جدید تو اینیستا دارم منتها اون موضوش فرق می کنه :)
چشم عزیزم حتما... :)
عهه چیه بفرست بعدا برام...
اصن چه معنی میده آدم بالا 50 سال اسمارت فون داشته باشه :دی 

والا... 
میخواد که آمار بچه هاشو داشته باشه... :))
و البته که مارو پشیمون کرد از این گوشی خریدن براش... :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan