جُغدِ سفید

ازدواج با پول باباها!

ساعاتی است که متعجبانه به افق خیره شده ام...پسری متولد 74...بدون کار...بدون هیچ درآمدی...بدون خونه...بدون ماشین...بدون هیچی...البته ایشان کارت پایان خدمت دارند...(دراینجا لازم به ذکر است که حالا ماشین خیلی مورد مهمی نیست)...امروز عقد کرده است با یک دختر همسن و سال خودش...

به سبب عشق و علاقه...؟!...واقعا...فیلم هندیه...من کم کم بروم در افق محو شوم...


+ ازدواج آسان اینه ها...یاد بگیرید... |:

خب بله ازدواج با پول پدر خب معلومه که خیلی هم راحته
ولی برای مثال من الان هنوز نتونستم خرج خودو دربیارم و خودم رو مدیریت کنم
وای به روزی که بخوام ازدواج هم کنم ...
چه گویم
اوهوم...طرف نمیدونه مسئولیت چیه بعد میره زن میگیره...واقعا هیچی نمیشه گفت...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!
حسودی نداره که :)))
:)))
من ممکنه به خیلی چیزا حسودی کنم...ولی اخه ازدواج؟!...حسودی داره... :))
امیدوارم با فهم اینکار رو کرده باشه نه هیجان و جو زدگی
منم امیدوارم...چیزی که میدونم اینه که چند سال باهم دوست بودن...ولی واقعا اخه ازدواجو مسئولیتش مثه دوست بودن نیست...انشالله که پایدار باشه این ازدواج...
ریش سیبیل داره وجدانن ؟ :| :|
نکته ى خوبی بود...حواسم نبود بهش اشاره کنم...نه بابا شبیه بچه دبیرستانی هاست پسره... :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan