جُغدِ سفید

افسردگی ناشی از نبود اینترنت!

طوری ناراحتم که قشنگ میل به خودکشی دارم تو این نبود اینترنت...امروز به دوستی میگفتم حس میکنم چیز مهمیو از دست دادم...و منتظرم که دوباره به دستش بیارم...ولی این به دست آوردنه دست خودم نیست متاسفانه...و همین موضوع انگیزه ی انجام خیلی از کارهارو از من گرفته...

با تمام این ناراحتیهای عمیقم...این نبود اینترنت برام یک مزیت داره...اینکه منو از دنیای آدمی که تحقیرم کرد دور میکنه...از تمام دنیاش...و هر روز دارم نسبت بهش بی خیال تر میشم...و این اتفاق خوبیه... 

میشه اون لحظه ها و خاطرات خوبی که آدمها میسازنو نگه داشت و با یادآوریشون لبخند زد...ولی نمیشه آدمها رو اسیر کرد که حتما تو زندگیهامون بمونن...آدمها باید رها و آزاد باشن...رفتنی میره حتی اگه سالها خاطره ازش مونده باشه...این نصیحت های یک جغد پیر هست باشد که پند گیرید... 

قرار بود غر بزنم...نمیدونم چرا تهش اینطوری شد...!!

من که کلا یادم رفته چیزی به نامِ اینترنت داریم... !

اینقد که سرگرم کردم خودمو:/ بدبختیای بی نتیم یادم نیاد

مشکل اینه تمام سرگرمیهای من با نت بوده...حتی یه سایت خوب برای دانلود فیلمو سریال هم نیست حداقل اینطوری سرگرم بشم... :(

جالب بود. میشه خاطرات خوبشون رو حفظ کرد

اوهوم...دیگه تنها چیزیه که ازشون برامون میمونه...وقتی دیگه نیستن... 

 

منم انگیزه انجام هیچ کاریو ندارم بدون اینترنت

تو این چن روزه پیر شدم بسکه حرص خوردم

~~~

و اینکه

Memories stay, people don't

 People change, memories don't

کاش میشد اون خاطرات هم با قطع شدن نت و دوری پاک میشدن و میرفتن

اون لبخندی که یا یادآوری خاطرات میاد خیلی تلخه واسه من،توش بغض داره  :(

منم اینقدر عصبیم با همه دعوا دارم...بعد مامانم میگه خب اینترنت هم که بود همین بودی :)))
 برای منم یاداوریشون پر از درده...ولی ترجیح میدم این دردو الان بکشم تا بعدها زجرکش بشم بخاطرش... :(

حتی باعث شده کارایی که مربوط به اینترنت هم نیست نتونم انجام بدم :/

واقعا همین درده الان...منم وضعیتم همینه...اینترنت عشق بود اینو از رفتنش فهمیدیم... :((

وای آره

sms بازیاش که کلا چسپیددااااا ... منم کلی دوست و وبلاگ جدید پیدا کردم این چند روز ...

+ فرم لونه ت مثل فرم لونه ی منه :)

آرهه به یاد قدیم smsبازی کردیم با رفقا...من که به هیچ وبلاگی نهه نگفتم تو فالو کردن... :))

+ به به آرهه...چه خوش سلیقه ایم... :) من اصلا یادم نمیاد کی و چطور این قالبو انتخاب کردم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan