جُغدِ سفید

اینقده تو فکر تو بودم از خودم جا موندم!

کار...خواب...کار...خواب...

گم شدم...یا شاید هم غرق...کاری که حقوقش ناچیزه...خوابی که همش کابوسه...

و منی که دور شدم از خودم...

سلام عزیزم
ببین تو قالب های عرفان که رفتی، تو کادرهای سمت چپ، تو محبوبترین مطالب یه قالب 9 رنگ هست، اونو بزن، ردیف سوم دو تا آبی هست، آبی سمت راست قالب منه. من فقط عکس و رنگهاشو عوض کردم
اوهوم...فهمیدم...ممنون عزیزم...
باید وقت بذارم درستش کنم...فعلا اصلا وقت ندارم...
چقدر شما نق می زنید :دی 

والا... 
اینجا نق نزنم پس کجا نق بزنم...؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan