جُغدِ سفید

...Open your eyes and see

اینجام مدلش اینجوریه که...وقتی میری وبلاگهارو میخونی...حس میکنی همه تو یه رقابتی هستند که...هر کی طولانی تر بنویسه برندست...

من هرکسی که طولانی بنویسه نمیخونم خیال راحت :دی 

والا... 
خسته نباشید:))
فقط تعداد معدودی هستن که نوشتشون هرچی هم که طولانی باشه یه حرفی برای گفتن داره...بقیه نهه...اصل مطلب دو خطه... کلی شاخو برگ الکی بهش اضافه میکنن...
من اعلام میکنم که مصداق پستتون هستم :)) خوشبختم !
ولی گاهی آدم نمینویسه که خونده شه
یعنی گاهی من خودم یه نگاه به قد و قواره پست میکنم بعد خیالم راحت میشه که کسای زیادی نمیخونن . 
:)
ولی حالا بازم شرمنده
نه اتفاقا من نوشته هاتو دوس دارم هرچقدر طولانی باشه میخونم...چندتا وبلاگ هست که چه کوتاه بنویسن چه طولانی همیشه میخونمشون...
بیشتر مخاطبم آدمایی هستن که واقعا نوشته هاشون هیچ چیز خاصی نداره...فکر میکنن طولانی نوشتن یعنی نویسنده ی بهتری هستن...البته که هرکی هرجور راحته مینویسه ولی اینکه خوب بنویسه و ادم لذت ببره خیلی بهتره...
درسته گاهی ادم فقط میخواد خالی بشه...میفهمم...
دشمنت شرمنده این چه حرفیه آخه...قصد ناراحتی نویسنده های خوبی مثه تورو نداشتم اصلا... :)

سلام
این پستتون جز سوژه های این هفته ما بود
سر بزنید :)
سلام
ممنون چشم حتما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan