جُغدِ سفید

فوتبالی!


+ Joghde sefid b nazaret vaghyesh nist 1 tajdide nazar koni ?


–راجع به چی؟!


+ Barca


– تبریک بردین ولی جاست رئال


+ Azizam 4-0 bakhte ro 6-1 bbri Honar ast


– من به این نوع هنر علاقه ای ندارم...

قالب قشنگیه مخصوصا عکس هدرش
اوهوم...حس خوبی داره...دست سازندش درد نکنه:d
اصلاً آدم بدجنسی نیستم ها! اصلاً هم هیچوقت دلم نمیخواد ناراحتی کسی رو ببینم. ولی هر کاری میکنم نمیتونم این م س ی و  بارسا رو تحمل کنم. -__- یعنی تنها چیزی که تو دنیا خوشحالم میکنه(از نوع منفی مثلاً!) باخت بارسائه و م س ی. با اینکه بعد از سال ها فوتبال رو گذاشتم کنار :دی و بردن تیمی دیگه برام مهم نیست٬ ولی باخت بارسا خوشحالم میکنه. -__- ولی خب. طرفدار هاش هستن دیگه. تبریک بهشون. :|

+ یه لحظه فکر کرده اومدم وبلاگ ... شاهزاده خیال؟ اسمش شبیه این بود. هدرت یاد اون وبلاگ انداخت منو. :))
منم ازشون متنفرم...دقیقا همین حسی که گفتی...

+ عهه برا وبلاگ دیگه ای هم اینطوریه!؟...باید عوض کنم هدرو:d 
نه شبیه فقط! ببین
http://melanite.blog.ir
عهه خب پس حله... :d
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan