جُغدِ سفید

Poker face... پارت نمیدونم چندم!

اینقدر همه میگن بشین سریال گیم آو ترونزو ببین...من یک حس تنفر بدی دارم نسبت بهش پیدا میکنم...

سه و سه دقیقه...

اگه برای این گرسنگی نیمه شبهام...راه حلی پیدا کنم خیلی خوب میشه...بدون استثنا هر وقت داریم شام میخوریم...من با خودم یا بلند میگم...من آخر شب چی بخورم...!

 

میونه عکس عوض کردنای پروفایلاتون...میون پستهای محرمی گذشتن تو اینستا و وبلاگهاتون...میون ظاهر سازیاتون...به اینکه "چگونه یک انسان خوب باشیم"...هم...فکر کنید...

لازم به ذکره که...بله میدونم همه برای ظاهر قضیه اینکارو نمیکنن...فقط نظرمه...

گیم آف ترون به غیر صحنه های س... و قدری خشونت مسخره چیزی نداره 

کلا مزخرفه !!! 

والا... 

+شکمو ((: 
موافقم...ولی هیشکی باهام موافق نیست:))
شکمو نیستم...ولی همیشه گرسنه هستم:))
شکمو نیستم...ولی همیشه گرسنه هستم:))

********
همه همینو میگن:))))
آخه من خیلی هم از غذا خوردن لذت نمیبرم...یعنی مجبورم که بخورم...برا همین میگم شکمو نیستم...
:d
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan