جُغدِ سفید

کرونا فوبیا!!

برای پیشگیری از این ویروس وحشی!! بهترین راه اول شستن دستها و دوم شستن دستها و سوم شستن دستها و در انتها استفاده از ماسک هست...الانم که خداروشکر سیستم اطلاع رسانی فوق پیشرفته شده و همه دکتر شدن...همه...

این ویروس زیبای وحشی...طبق تحقیقات همکارانم در دانشگاه کالیفرنیا از یک خفاش وحشی تر اومده که سیستم ایمنی این خفاش بسیار قوی بوده...و برای همین ویروس راحت برای خودش در بدن انسان دور دور کرده و تکثیر میکند...افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند سریع تر مکان عشق و حال این دشمنها را فراهم کرده...و بیشتر در خطر مرگ هستند...!!

من به عنوان یک متخصص در گرفتن بیماری های خاص...دلم میخواد برم تو یک اتاق ایزوله و تا وقتی موج این ویروس نگذشته از اتاق بیرون نیام...ولی متاسفانه نمیتونم...دقیقا ویروس جان زمانی اومده که من در جاهای شلوغ کار دارم و رفت و آمد میکنم...همیشه از این ویروسا بدم میومد...هر چی باکتری ها عشقن اینا وحشین...!!

ویروس از ما دور باد...

با ماسک و دستهای شسته وارد وبلاگم شوید...مرسی... 

وحشی کجا بود بابا خیلی ویروس نازیه
و اینکه من اتفاقا ویروس‌ها رو بیشتر دوست دارم
+ رشته‌ات چیه؟
ارهه ناز و گوگولیه ولی وحشی هم هست...کدوم ویروسی اینقدر تو هوا زنده میمونه اخه :)))

+ بیوشیمی 

آ :دی

آقا روت کراش مجدد زدم که :))

ارشدی؟ 

:)))

نهه میخوام بعد از مدتها کنکور ارشد بدم...قرار بود مشکل سلولی داشتم بیام بپرسم ازت...ولی خب فعلا هیچی نخوندم اصلا :))) 

میتونی صبر کنی 1400 باهم کنکور ارشد بدیم :)) منم میخوام فوق بیوشیمی بخونم :))

اینطوری هم میشه...من که این همه صبر کردم این یک سال هم روش :)))
من هر چی خدا بخواد فرقی نمیکنه :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan